Saturday, March 8, 2008

halo...

halo halo大家好!懂不懂我是谁啊。。。应该懂吧~nehh...慧恩啊,慧恩咧,那个弹扬琴的咧,校友咧,消失一段时间没有出现的咧~。。。。哈哈。本小姐第一次写blog,还没发表什么就要先跟大家先告别,明天我就要回北京念书啦,估计呢再回马的时候会是明年新年吧。嗯,这次回来假期这段时间呢,很开心能够参与龙腾音乐会的演出,能够跟大家再相聚、合作,的确很开心,很回味呢^^虽然有很多新面孔,但我仍感觉亲切,嗯。。。。就是一份亲切感~隆中华独中华乐团给了我很多回忆,让我成长,让我认识大家,是一个缘分,是我的幸运~希望有机会的话,我会继续回校乐团,将学习成果回馈乐团。好啦,就先在此跟大家说声再见,我会想念你们~~要找我的话呢,嘻嘻。。。。msn:huiyan0404@hotmail.com。。。。祝福大家~

2 comments:

^Snowley LiFe~ said...

haiyo haiyo...leng leng hui yan... muz take care ah!!~~ she so charm lerr... china blocks blogger server (if i am not mistaken) ... so she cant read blogger's blogs... sometimes youtube also will be blocked... haiz... nvm la, msn chat with her bah!!!

wish u forever leng lui^^
take care n all the best yo=D

Kien Huat said...

hihi.. hui yan gambate wor!! haha.. next year back hope can join de concert next year wor and we can see ur skill improve better ba! haha, keep in touch lo.... bb leng lui..