Tuesday, August 26, 2008

好久没写文章了

上次写过一篇文章就很久没写过了,但是我上次那篇写了好像没什么有效!!!haiz,算了,我会当听不到,我在此郑重说明,please call me yee leng, 不然不睬你。。。。。(呵呵)

不知怎样的,看了景城的文章,突然变感性了,好舍不得大家出国,突然怀念上学会一起合奏的时刻,虽然我每次都不专心,混了几年,想想真的有点后悔。

lou ye, 好想念你们哦,好爱你们哦,希望真的可以多办聚会,而我的时间可以允许,因为大家讲到要出国了,佩欣好像也是要出国,3 ,4年真的很快过,真的要把握时间了!!

现在大家过得好吗?我呢就过得蛮充实下,但是我还蛮想要减肥,可是又没什么决心,好想要自然瘦,怎么办?

明年的新年我要去中国探亲了,是个乡下地区,好像叫信宜省,要逗留3天,而且没什么东西买,不懂要不要开心。。。

好了,有时间我一定来这边写文章。。。

祝福大家顺利。

5 comments:

^Snowley LiFe~ said...

haiyo haiyo.eleng也感性起来了。有没有想念我咧?我们英文节就碰面一次。哈哈。哎~这年就快结束了。几年后又几年。可以约出来的时候就真的要好好珍惜了。不久后各分东西,要回来都要坐飞机的时候,真的很难见面咯。

想必大家都很忙碌,有空就留些话在这里吧!

karyi said...

i am the most bu she de =(
you knw lar..i will cry dao boom !!!
hmm..i want diet too..
but...always unsuccessful

tracyteong said...

lol..really long time no c u liao leh..dolin~although u wan us change to call u eleng or yee leng..but dolin feel more nearest to me ma..hehe..call tis name den wil rmb tat year geh camp..we all think geh movie n the name..so funny ler..free den come back school la..now back school stil got me or ah du can c..3 more month or next year u go back school den cant c us jor la..baka..

kekekky said...

haiyo....no need diet la...u r not veli fat ma...got me accompany u...haha..oso long long time no c u liao....hope u r fine!!

eleng said...

haiyo, need diet arh....many shirt 刚刚好而已啊!!!
this week maybe i got go back to school, because my result want give principle cop and signature, haiya, just go few minute and then go back lol....
you all want finish UEC, all go out gathering?
when u alll got gathering , call me arh....